Barcelona - Getafe

Ikväll såg man ju på den här matchen och jag blev inte imponerad av Barcelona som lag.
Dock blev jag imponerad av 3 spelare i Barcelona, Iniesta, Xavi och Messi.

Enligt mig så är det just de 3 som bär Barcelona på axlarna för tillfället. Vilken sjuk
trio det där är alltså. De 3 lekte med Getafes försvar/mittfället matchen igenom.

Dåligt av Getafe att inte spela bättre med en man mer som de ändå var ett bra tag
i den här matchen, men vad ska man säga ligan bstår bara av 2 lag och det märks.
Dock är Valencia på uppgång och jag hoppas de fortsätter, så som de spelar just nu
för ligans skull eftersom det blir mer intressant i så fall =)




Kommentarer
Postat av: Palle!

hahaha Zlatan asså allvarligt inga kommentarer om han bara FIASKO !

2010-02-07 @ 01:07:50
URL: http://palleeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0