Onsdag

Idag har jag spelat fotboll med grabbarna.

Vi körde med att en stod i mål och så körde vi 2 mot 2 tills det ena
laget gjorde 3 mål. det kändes bra även fast man har hållit igång sedan i måndags
och ska träna fotboll imorgon också. Dessutom har vi match på lördag mot
Kuddbys bästa lag tror jag att tränarna sade i tisdags, så vi får hoppas på lika eller
att vi vinner den matchen :)


Ikväll såg jag Manchester United - Bayern Munchen och matchen
slutade 3-2 och det innebar att Bayern Munchen vann tack vare att de vann med 2-1
på sin hemmaplan i den första matchen och de vinenr tack vare sina 2 bortamål :)

CL semifinalerna är:

Barcelona - Inter
Bayern Munchen - Lyon

Jag hoppas på Inter och Bayern :)

Imorgon ska jag klippa mig vid 17 tiden, så det kommer bilder på kvällen :)
ha det bra och håll utkik imorgon.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0