Fredag

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit upptagen och jag har
inte känt för att skriva eller lägga in någon skön låt. Eftersom det har varit
fint väder här i 2 dagar nu och jag har helt enkelt njutit av solen och av att spela boll.

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag har varit med Sjölund och det var
roligt som det brukar, dock har jag inte varit med honom på ett tag men så kan
det vara ibland när man har mycket att göra osv.

Efter det så har jag bara chillat med musik och kollat på OC som var några
år sedan sedan sist jag kollade på det. Rätt bra fortfrande faktiskt :P

dessutom harj ag taggat inför premiär matchen imorgon som är mot Grytgöl
på konstgräset vid Idrottsparken kl 12.00 :D

Jag skriver imorgon om matchen och om lachandet med polarna kl 5,
så håll utkik imogon vid 8 tiden :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0