Torsdag

Bloggnyllet in action !

idag har man fyllt 20 höstar, tatuerat mig och ni får se bild på det snart för att jag lägger upp 2 bilder. Jag har ätit med Malin på Napoli, såg 2 och en halv män och hade det mycket trevligt.
Tack, förresten till det fina armbandet :)

Nu, så har jag precis duschat efter att man har lirat träning med Waria i detta regn. Om man sammanfattar denna dag med ett ord så är det "klockren" dag.

Bland de bättre födelsedagarna i mitt 20 åriga liv och imorgon blire redigt med fest och Palace gott folk så rör er dit så man kan hälsa och snacka lite. Ha de bra nu ikväll nu, ciao !













Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillade verkligen 2 ½ män idag, bättre än vanligt faktiskt ;) puss på dig och tack för en mysig dag :) puss

2009-09-03 @ 22:26:34
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0