Torsdag

Bloggnyllet in action !

Tränat idag för första gången på en vecka. Nu känner jag mig seg och trött, ändå ska man orka göra sammanfattning i Engelska och sedan sova.

Jag är uttagen till A-lagsmatchen på lördag och till B-lagsmatchen på söndag.

Haha, låter bra att man ska ut imorgon och sedan ha match dagen efter kl 1 borta utanför Finspång.
Jag kommer vara dö seg på lördag och definitivt imorgon kväll efter min stressiga dag.

Otten imorgon då pojkar och flickor och då blire shot i baren och lite annat smått och gott.
Jag hoppas man kan umgås med Malin och kanske få en trip på golvet om hon vill och har lust.

Ne nu blire att skriva Engelskan och sedan sova typ =p

ciao !!



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Då möts vi på söndag du, tränarn ringde o fråga om ja ville vara med ;)

2009-09-25 @ 08:50:34
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/
Postat av: DL

Jaharåå !!!:D:D:D

2009-09-25 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0