Torsdag #5

Bloggnyllet in action !

Laget i mitt hjärta är Arsenal "The Gunners" från norra London.
Jag var ju där när dom mötte Middlesbrough hemma och deras arena blev jag helt kåt i. Sjukt bra atmosfär på matchen, god mat, några pratglada som ville ha hjälp med namn på Arsenals spelare och såklart hade man ju rätt. Det jag mest tyckte om från den resan va att alla man träffa på, fråga, prata med va trevliga mot en. Jag menar om man skulle börja prata, fråga någon här i Sverige så skulle ju dom antingen kolla snett eller komma med en ny dryg kommentar.

Nästa år när jag har fyllt 21 år så ska jag åka dit och få guide tur på arenan, buffé innan matchen, besöka oxford street, så får man se om man nu shoppar något också. Såklart blir det att bo på hotell.

Det blir en fin 21 års present från mig själv :D
Får se om vilka man åker med bara. Någon Arsenal polare och sådär skulle icke vara fel :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0