Torsdag #3

Bloggnyllet in action !

Får se hur lång tid det tar innan man blir glad igen =/
Jag önskar bara att det inte blev såhär som det blev och att vi forfarande hade varandra utan allt skit.
Jag hoppas du hittar någon bättre och någon som kan göra dig lycklig igen så som inte jag kan =/

Tack för våran tid. Den var den bästa i mitt liv och kommer förmodligen alltid att vara det.
Du kanske inte tror det , men tro mig för en gångs skull att du är mitt livskärlek.

080502 för alltid i mitt hjärta och halsbandet runt halsen kommer alltid att sitta där.



Kommentarer
Postat av: Malin

<3333 :'(

2009-09-17 @ 21:52:28
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Tobbe

:(

2009-09-17 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0