Torsdag #2

Bloggnyllet in action !

Arsenals andra mål var offside och hands det kan jag som Gunner supporter säga, men om domaren tycker att det ska vara mål så är det mål.

Jag tycker dock att Gallas inte håller i de viktiga matcherna och därmed tappar vi (Arsenal) många poäng på hans misstag, detsamma gäller Almunia.

Jag tycker Wengér ska köpa in Naldo, Adler & De Rossi. Det är väl dock önsketänkande, men Adler och Naldo kan de säkert kunna köpa in eftersom De Rossi är en dyr spelare. 

Vore dom 3 en bra värvning eller är jag ute och cyklar?




Kommentarer
Postat av: Strömma

Ja det blir bra men om dom verkligen vill ha en bra spelare borde dom värva mig från kättingeXD

2009-09-17 @ 12:32:48
Postat av: j

Hej,

jag har en tävling på min blogg om att ni ska skicka in bild på porträtt. Fina priser och rolig tävling va gärna med och tävla och läs mer på bloggen!:)

kram

2009-09-17 @ 12:44:03
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0