Tisdag

Bloggnyllet in action !

Idag har man varit i skolan som alltid i veckorna och man fick hem en hel del Engelska att göra, så jag har suttit med det i ett tag nu och sedan har man ställt lite krav på Malin eller vad man ska kalla det. I alla fall det går bra med Engelskan och typ allt annat i skolan =)
För en gångs skull känns det som att man gör något bra.

Tyvärr går allt med Malin ruskigt dåligt, men det är en smäll man får ta. Jag menar båda måste ge och ta fast vi inte är tillsammans, så gäller det då med.

Efter att jag har pluggat ska jag träna fotboll och då jävlar ska jag göra mål hoppas jag :)
Ikväll blire att se Arsenal och när man kommer hem blir det att plugga det sista haha :D

Förlåt för inte så många uppdateringar, men det är mycket med skolan nu.

ha de bra nu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0