Tisdag

Bloggnyllet in action !

Nu kan jag se dig i det blå, nu kan jag inse och förstå.
Ta det lugnt och gå, för det va hit vi ville nå.
Tog ett steg över ön, trodde inte du var sann.
Du höll dig inom dig och din röst den värmde mig.

Secondtunez - du och jag

Jag kommer ihåg när denna text påminde om dig och mig.
Det var på den tiden vi mådde bra, skratta, var kära och var busiga. vad hände med dom?
Vill bara ha tillbaka den tiden. Vi som skulle förlova oss på 2 års dagen och åka till Paris nästa höst. Fy fan skulle göra allt för att få tillbaka dig och göra det där efter 1-2 år typ.
Då skulle min önskan och dröm slå in på samma gång.

Du tillhör alltid mitt hjärta <3






Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hatar också att det blev så här. Hade velat uppleva allt det där med dig, det hade jag verkligen. Det var min dröm!

2009-09-22 @ 19:37:45
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

Som jag sa om vi kan bli något, så kan vi det , men det vill väl inte du nu ändå.

2009-09-22 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0