Söndag #3

Bloggnyllet in action !

Nu kom jag precis hem från Jocke ponken. Vi snacka om allt möjligt, såg på 2 matcher varav 1 har jag skrivit om och jag tänkte skriva om den andra matchen nu också. Vi drack kaffe och svullade på som fan. Riktigt kul att träffa honom igen eftersom det var ett tag sedan vi umgicks.

Real Madrid 5-0 Xerez

Dock vare 1-0 till den 74:e minuten tror jag och dom första 74:a  minuterna va riktigt kassa av Real Madrid, men sen vakna dom till på allvar. Skönt att Van Nistelrooy hoppa in i sin comeback och fixar en assist åt Benzema och får sätta en balja också. Barcelona akta er nu för oss marränger ;)

Sergio Ramos va ju tillbaka dessutom och det var skönt att se att han inte va jätte dålig i alla fall.
Cristiano Ronaldo var ju riktigt bra idag också. Han har lyckats i Real Madrid på en kort tid och det är riktigt grymt av honom. Han har gjort 7 mål på 4 matcher för Real Madrid, imponerande minst sagt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0