Söndag #2

Bloggnyllet in action !

Igår tog jag farväl av en polare som ska ner till Malta och vara där tills han tröttnar på stället och sedan kanske han och sin polare drar till något annat land.
Får se vart jag och Ogge åker i novemberlovet då =P
I alla fall jag kommer sakna den där sprätten och alla våra game-times, hihi. Efter att man gjorde det åkte jag till Söderköping till Malin och såg på eldshowen som va minst lika bra som förra året.

Idag ska jag bara ta det lugnt till 9 tiden för att sedan vara med Tobbe. Vi ska spela FM, Fifa09, dricka kaffe & snacka :) Får se om vilket lag vi ska spela med på FIFA och vilka lag vi ska lira med på FM på datorn alltså. Jag hoppas det går bra och att vi får det kul, till skillnad ifrån senast jag och han spela, haha. Det börja bra och sen dala det ner utav bara helvete :P

ha en bra dag nu folk :) ciao !!




Kommentarer
Postat av: coffe

såå snygg bakrundsbild

2009-09-13 @ 21:48:35
Postat av: DL

tackar :D

2009-09-13 @ 22:14:14
Postat av: Anonym

Ooh fan, jag, morsan och Jenny var också och såg på eldshowen, rätt grymt =)

2009-09-13 @ 23:13:54
Postat av: DL

jaha vad tyckte du då?:D

2009-09-13 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0