Söndag

Bloggnyllet in action !

Igår blev det lite drag på mig och Rikard, haha. Fy fan va gött det var alltså.
Vi körde på som fan och ägde på FIFA när vi var fulla, haha. Perfekt !

I alla fall vaknade upp idag och kände att man knappt kunde andas för att man är så förskyld och så har man feber. Helvete alltså.
Sen dök min pappa upp, så vi satt och prata medans jag käka frulle. Jag visa mitt hemmabiosystem som jag har beställt från netonnet och hans kommentar va " fy fan vad stort".

Idag blir det att se på Athletic Bilbao - Villareal vid 17.00.
Jag kanske får se den med någon vän vem vet. Efter matchen, så ska jag skriva en uppsats om en pojke i London tills imorgon xD kl 23.15 börjar mitt kära Fotbollskanalen - Europa på TV4 och det ska man också sitta och se.

Jag skriver om matchen vid 19.00 tiden , så ni som vill läsa om den får hålla utkik då!

ciao!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0