Onsdag #3

Bloggnyllet in action !

Jag såg nyss att Sverige spela bara 0-1 i Malta.
Det ser inte bra ut att vinna på ett självmål borta i Malta om vi nu lyckas ta oss till VM. Dock tror inte jag det i och med att vi inte har sån bra målskillnad om man jämnför Sverige med Ungern, Danmark och Portugal som har gjort betydligt mer mål. Jag tycker att det är pinsamt av Sverige att bara få 1-0 mot ett land som inte har någon som spelar i Europa eller så kanske det är 1 spelare det är väl något sådant. I alla fall om nu Sverige tar sig till VM så firar jag så det sjunger om det och om de inte tar sig till VM och Lagerbäck blir kickad och att vi får in en ny tränare som är bra då firar jag också med någon rejäl stänkare för jag hatar honom.

Visst han har tagit oss till flera VM/EM men va har hänt under dom mästerskapen då? Jo åkt ut i slutspelen, WEIIIII mycket att skryta om. Kolla bara på Ryssland som inte alls va bra för några år sedan, dom tar sig till semifinal i EM med en utländsk tränare vid namn Hiddink. Det kanske är dags att en utländsk tränare tar över Sverige. Ett namn som är intressant är ändå Roberto Mancini som tog Inter till 3 Scudettos. Om Sverige får honom som tränare så kan vi bli nya Ryssland ;)






Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag skulle vilja se hur höga oddsen e på att Mancini skulle chocka världen o ta över sveriges landslag xD

2009-09-09 @ 22:11:11
Postat av: DL

haha det skulle vara bra för svensk fotboll :D

2009-09-09 @ 22:12:30
Postat av: Malin

Var stolt över mig, jag läste faktiskt hela inlägget trots att jag insåg redan från början att det skulle handla om fotboll, känner mig riktigt stolt nu alltså :P Ringer snart, pusss

2009-09-09 @ 23:30:26
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

hahaha wow :P

2009-09-09 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0