Onsdag #2

Bloggnyllet in action !

Jag kom precis hem ifrån Bion som jag och Malin såg.

Beck - I stormens öga:

Den hade ju fått kritik som ni vet av experterna för att Gunvald och Beck va så trötta och allt va det var. Tyvärr så såg inte jag att dom var trötta, ointresserade och sånt där. Jag undrar dock vilka ögon  "experterna" såg med? Jag menar visst det va inte som de andra filmerna men den va inte dålig på något sätt. Gunvald va in action hela tiden och va lika knäpp som alltid, Grannen till Beck va ju störtskön som vanligt, haha. Och Beck va väl trött och seg från början i och med att det var hans roll i filmen. Dock va han inte så mycket delaktig på det sättet Gunvald va men det fattar man väl. Ville bara säga va jag tyckte om filmen osv och nu vet ni det =)








Kommentarer
Postat av: Malin

Den var riktigt bra. Tack för ikväll :)

2009-09-09 @ 22:45:13
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

Tack själv =)

2009-09-09 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0