Onsdag

Bloggnyllet in action!

Fy fan idag har man sprängande huvudvärk så man orkar knappt sitta här eller någonting överhuvudtaget, men så är det här i livet.

En sak jag har kommit fram till är att man inte får göra saker som betyder mycket för någon annan. Som idag så skulle jag och Malin gå på bio, men jag sa att jag gör det för hennes skull och då ska vi inte helt plötsligt gå. Jag menar hon har väl gjort saker för min skull varför ska inte jag kunna få göra det? Dessutom vet hon att jag hatar att gå på bio. Det är väl ett mysterium det.

Jag läste nyss att Inter ska bygga en egen arena till 2014 & att den ska rymma 65000 åskådare. Då blir dete att åka och se en match där förmodligen hihi :D





Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet själv att det inte är kul när man vet att den andre måste göra nåt den hatar. Där har du svaret. Dessutom sa du att du inte skulle klara det med din huvudvärk.

2009-09-09 @ 13:48:07
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

Som jag skrev "ska inte jag få kunna göra saker för din skull som du har gjort för mig" ??

2009-09-09 @ 13:50:03
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0