Måndag

Bloggnyllet in action !

Idag har man gått i skolan plus att man hade 2½ timmes rast *gäsp*

Efter skolan gick man direkt ner till stan där Malin satt med sin vän Myh och käkade kina-mat. När dom hade käkat klart drog jag och Malin till  Vero Moda, för att hon ville köpa ett par leggings och hon hitta ett par som hon la undan till senare eftersom hon skulle gå med sin mor.

Jag och Malin gick till Jack and Jones och jag såg en ljusblå T-shirt som jag fastna för och Malin tyckte att jag borde köpa den. Jag tänker köpa den på fredag samtidigt som jag köper ett par fina skor som jag ska ha nu i höst/vinter och jag hittade ett par på Ecco för 900 kr som jag hoppas Malin gillar för då köper jag dom kan jag lova er =)

Efter det kom Morsan ner med lite pengar för att jag var så himla hungrig, så jag käkade chicken/kebab en stor jäkel med stor läsk, mums. Sedan gick jag, Malin och hennes mor till skopunkten för dom skulle köpa skor där. Malin hittade några fina skor *tummen upp*.

Tack för en bra dag Malin, det kändes bra :)









Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv, du var trots allt ett ganska bra smakråd ;) :)

2009-09-28 @ 19:36:54
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

mm får se om du är mitt smakråd på fredag.

2009-09-28 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0