Fredag

Bloggnyllet in action !

Idag blir det att dra till Otten med Tomas och Tobbe.
Vi ska förkröka innan hos mig, för att sedan möta en himla massa folk på Otten :D
Det är löne-helg och då brukar det vara ett jävla drag där.

Jag hoppas att jag och Malin kommer att hålla sams hela kvällen, så jag kan få ge henne drinkar och kanske få en trip on the floor så att säga :D
Dessutom kommer vi boys att kröka vid baren förhoppningsvis och dansa med varandra :D

Hare gött och bege er till Otten om ni vill tjöööta, haha ! ciao !


Lite kvar av det där som ska bli klunkat ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vissa av oss, som ska döma imorn, kommer ju att ta det lite lugnare;)

2009-09-25 @ 18:01:27
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: DL

Joo men jag har match :P men what a hell liksom :D

2009-09-25 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0