Fredag #2

Bloggnyllet in action !

Ja, nu har man varit på Systemet och inhandlat lite smått och gått.
Det kommer 2 bilder på det, hihi.

Ikväll skulle man ju ha gått ut med Peter och hans vänner, men jag är sjuk och pallar inte att träffa Malin idag. Dessutom vill jag att Malin ska få ha en kul kväll och inte se mig på Otten så kvällen blir förstörd pga mig. Hon om någon förtjänar det faktiskt.

Dock saknar man Smurre som glassar nere i Malta och har det kul som fan.
Medans jag sitter här sjuk och förlorat Malin.

Men jag får längta tills November lovet är för då ska man ner med Ogge förmodligen till Malta i 5 dagar och bara steka i solen med en drink/bira i handen :)

Ha en bra fredag gott folk. Ciao !




Kommentarer
Postat av: Malin

Nu fick jag ju inte alls dåligt samvete... Men tack ändå plutten!

2009-09-18 @ 18:39:10
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0