Torsdag

Bloggnyllet in action

Idag har jag varit i Sörping, som jag brukar vara nuförtiden, hihi.
Jag åkte dit till halv 2 tiden och kom hem för inte så länge sedan.

Jag och Malin försökte fixa med hennes dator eller vi skulle helt enkelt sätta dit bättre
Ram minnen, men hennes moderkort verkar vara "to old", så det gick inte att sätta dit dom.
Efter att vi hade gjort det försöket gick vi och la oss i sängen och myste och prata, hihi. :)

Sedan blev det mat och vi försökte se på beck och vi hann knappt börja,
så ringer Julia och Oscar, som vill åka bil i Sörping, haha.

Efter bilturen såg vi på "Mammas pojkar" på kanal 4 och det suger ju totalt, haha.
herregud säger jag bara till dom där brudarna som tror de är något.

Det var en mysig och bra dag, hoppas det blir fler sådana här dagar framöver med dig.
Du är finast och den bästa. Det vet du Pebels och glöm aldrig det :)

ciao !








Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag ser ut som ett litet barn på den bilden :O :D haha. Förresten är mitt moderkort (vilket namn förresten:P) "to old" utan det är dina ramminnen som är dumma som inte passar i min dator, så det så :D

2009-10-16 @ 10:31:49
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

söt bild ju :)



jaja din daor är gammal ;)

2009-10-16 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0