Tisdag

Bloggnyllet in action !

Jag om nyss hem från min Historia lektion som var betydelselös typ,
men snart blire att gå till min Engelska lektion.

Efter min Engelska lektion, så ska jag förmodligen till Sörping och käka pizza eller något med Malin.
Får se hur länge man kan vara där,
men antar att jag åker hem när morsan slutar jobbet vid 4.

Ikväll blire att springa med någon, för att hålla sig lite tränad tills inomhus säsongen startar.
Jag ska plugga till provet imorgon också som jag har i Historia. Håll tummarna för mig!

Hoppas ni alla får en bra dag, ha det göttans !





Kommentarer
Postat av: Malin

Det var kul att du kom :) Dessutom snällt att du följde med ner till nagelsalongen. Skönt med en liten springpojke i form av pizzaform dessutom (A) :P

2009-10-06 @ 19:42:55
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

Det blir kul att ses imorgon också :)



Jo, jag försöker vara snäll och vara en bra vän. Det är det ända jag kan göra för att kanske få dig igen.



2009-10-06 @ 19:51:32
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0