Söndag

Bloggnyllet in action !

Jag kom hem nyss från sörping. Jag sov hos Malin,
för att jag inte orkade gå från södertull inatt =p

I alla fall jag åkte till henne igår runt 6 tiden och när ja kom, så hyrde vi film. Dock sög den filmen så att det sjöng om det. Jag tror vi såg på den i 40-45 minuter och drog igång en annan film som va betydligt bättre. Vi svulla Chips med dipp och drack läsk till, mums.

Sedan gick vi och såg på film i hennes  rum innan man somna =)

Tack för ett bra dygn :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Kan ju inte påstå att jag såg så värst mycket av filmen i mitt rum, Malin var trööött (A) men tack själv :)

2009-10-04 @ 18:01:49
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

:)

2009-10-04 @ 23:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0