Söndag

Bloggnyllet in action

Förlåt till er som kolla min blogg i onödan igår.
Inte meningen, men det dök upp annat att göra. Jag skriver resultaten idag i alla fall.


Arsenal 3-1 Birmingham

Van Persie, Diaby och Arshavin målsskyttar för Arsenal.
Riktigt bra att vinna, för då kan vi komma upp på samma poäng som Chelsea
och ändå ha bättre målskillnad än vad Chelsea har =)


Valladolid 2-4 Real Madrid

Raúl tvåmålsskytt, Marcelo och Higuaín blev målskyttar också.
Ser ljust ut fortfarande trots förlusten mot Sevilla i och med att
Barcelona fick bara 0-0 mot Valencia. I och för sig på bortaplan, men ändå.


Genoa 0-5 Inter

Cambiasso, Balotelli, Stankovic, Viera & Maicon blev Inters målskyttar.
Det här resultatet måste ju bevisa att Inter är överlägset bäst i Italien.
Eftersom Genoa är ett topp 4:a lag ändå och dessutom hade Inter inte Etoó eller Diego Miltio på planen som är deras främsta målskyttar och bästa anfallare. Riktigt imponerad av Inter.



Sammanfattning:

av den här helgen är att jag är riktigt glad och nöjd över det mesta.
Först och främst går det bra med Pebels och det är jag sjukt glad över :$
Sedan har ju alla lagen som jag håller på vunnit sina matcher på ett mycket fint sätt :)

Jag hoppas detta bloginlägg duger till er som blev "besvikna" eller "arga" och jag hoppas
att ni har haft en härlig och bra helg =)


Kommentarer
Postat av: TH

Aa fyfan va besviken ja blev att du inte la upp igår :( haha , naerå det e lungt fan, :D

2009-10-18 @ 21:16:10
Postat av: DL

haha bra :D

2009-10-18 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0