Söndag #3

Bloggnyllet in action !

Jag såg  matchen mellan Sevilla och Real Madrid.
Sevilla vann med 2-1, men det kunde ha blivit mer mål åt båda lag.
Jag som är Madrid supporter måste säga att backlinjen måste bli mer säker osv. Visst jag förstår att det är svårt för dom i och med att vi har köpt in ett antal backar och vi har byttbackpar till dom flesta matcherna, men jag hoppas Pellegrini hittar det rätta paret och får in stabilitet.

Lassana Diarra saknades som in i bomben och Guti borde inte få spela överhuvudtaget
seriöst han är för upp och ner. Jag tycker Real Madrid borde spela med " lassana Diarra, Granero och Alonso " som innermittfältare istället för äckliga Guti.

Grattis Sevilla till segern, ni anföll mest och hade de bästa målchanserna!





Kommentarer
Postat av: tobbe

Casillas va sjuk :)

2009-10-05 @ 18:57:07
Postat av: Anonym

som fan !

2009-10-05 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0