Onsdag

Bloggnyllet in action !

Denna dag har man haft Samhällslektion i onödan, Prov i Historia som gick åt helvete rent ut sagt & sedan hade jag Engelska lektion som gick mycket bra *tummen upp*

Efter det gick man till stan med sin halvtunga påse med de 2 tjocka böckerna,
för att träffa Malin Pebels Carlsson som fikade med sitt "gäng", haha.

Hon skulle fixa Foundation som alla chicas använder och sedan kolla vi på skor till mig och jag tror jag köper dom på Nilson istället för dom på Euro sko, men det är så svårt att välja =/

När vi gick på stan i någon timma typ, så drog vi och käka Chicken kebab som vanligt typ.
Ett under att man ej går upp i vikt, så som jag och Malin svullar onyttig mat =p

Nu ikväll ska jag ta det lugnt, äta mat & träna hantlar =)

Tack, för en bra dag Malin Pebels Carlsson :)

ciao !










Kommentarer
Postat av: Malin

Haha nya smeknamnet eller vad? :P Eller nya och nya men aa du fattar :D Vem vet, jag kanske börjar gå utan foundation nu istället, jag menar jag överlevde ju idag ;D

2009-10-07 @ 19:31:33
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

Japp du är min Pebels :)



Jasså och jag ska börja gå utan mina Tiger byxor :)

2009-10-07 @ 19:41:28
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0