Måndag #2

Bloggnyllet in action !

Snacka om skönt med ett bad =)

Nu ska jag spela CS i ett tag och sedan äta, för att jag ska träna runt halv 7 hade jag tänkt och efter det ska jag se det nya avsnittet av Two and a half men säsong 7 =)

Jag tycker det ska bli skönt att börja träna hantlar igen, för att det var längesen jag gjorde det i och med att jag har haft så mycket på sistone.

Jag ska börja övningsköra nu också eftersom fotbollen har uppehål, så jag och morsan ska skriva hennes kalender idag vilka dagar det blir denna veckan som man kör lite på.

Two and a half men älskar jag mest som serie, fy fan alltså.
Har alla 6 säsongerna och det ska banne mig bli en 7:e också.
När jag har köpt ny TV, så ska jag bränna ut alla säsongerna, för att sedan se på mitt Hemmabiosystem, hihi.

Ha en bra dag gott folk, ciao !









Kommentarer
Postat av: Tomas

Älska 2 ½ men<3

2009-10-05 @ 16:34:41
Postat av: DL

bästa !

2009-10-05 @ 16:38:25
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0