Lördag

Mosade Spurs :D

Mitt älskade Arsenal vann hemma mot Tottenham som kallas (Spurs).
2 mål av Robin Van Persie och ett solomål av Cesc Fabregas.

Lägg Cesc Fabregas på minnet för den killen är bara 22 år och han är kapten
i Arsenal, spelar i spanska landslaget och är på väg att bli världens bästa.
Om denna säsong fortsätter så här för Cesc Fabregas,
så får han nog pris nästa år.

Denna veckan har varit grymt skön för många av de lagen jag har hållt på.
Dock är Real Madrid på nedgång i och med torsken mot Div 3 laget Alcorcon.
Jag hoppas de vinner nu i helgen och sedan vinner i veckan mot Milan.

Ikväll blir det att dra till Braskens och se Bloodlust.
Hoppas jag får det roligt med Malin. Det känns som att vi behöver det.

Ha en bra lördag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0