Fredag

Bloggnyllet in action !

idag, så har jag varit på staden med Malin och vi käkade Chicken-kebab.
Det var gott som vanligt och vi hade det trevligt :)

Efter att vi hade ätit gick vi till Jack and Jones och där köpte jag
2 st T-shirtar, en lila och en ljusblå.
Dom kostade 300 kr tillsammans och jag tycker att det va ett schysst pris,
eftersom jag är van med att köpa kläder för en större summa (a)
Sedan gick vi till Euro sko, MQ och hennes smink-affärer.

I slutet av månaden blir det att köpa skor från Euro sko antagligen, ett skärp, byxor
och en cardigan som är dubbelknäppt från MQ.

Tack för en super dag sötnos, hihi. :)

Det skulle dock ha varit 17 månader idag som synd.
Jag hoppas vi hittar tillbaka om ett tag och att vi fortsätter att ses.
Jag hoppas att du känner likadant som mig.



Kommentarer
Postat av: Malin

Euro sko annars ;) haha. Och dagen var jättebra :)

2009-10-02 @ 18:25:55
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

jaja, får skriva om =p



som fan att den var :)

2009-10-02 @ 18:31:56
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0