Fredag

Min och Malins låt (Audiogate - Boom)

När musiken är på topp, när den fyller hela min kropp
o dina ögon glittrar så, de är bara dig jag vill få.
Den här känslan inombords får mig att önska att du förstod
Hur jag känner för dig nu.


Det låter, Boom, Boom lyssna mitt hjärta slår för dig.
Jag säger hopp, hopp, hoppa på dansgolvet för mig.

Det låter, Boom, Boom lyssna mitt hjärta slår för dig.
Inget kan stopp, stopp, stoppa oss, oo neej.

Älskar den här låten för att den förknippas med den finaste, underbaraste
flickan som finns vid namn, Malin Sofie Marie Carlsson.
Vi lyssnade på låten i början av vårat förhållande riktigt ofta och
jag hoppas vi kan lyssna på den, trots att vi inte är tillsammans
för att den betyder mycket.



Att känslor kan vara så här mäktiga efter snart 2 år är mig en gåta.
Att jag tycker att du blir vackrare för varje gång vi ses är en gåta.
Att våran kärlek är, så stark att vi håller ihop efter alla motgångar är en gåta.
Att jag vill åka från Sverige till Paris och förlova mig med dig är en gåta.
Att jag vill flytta från mina föräldrar, för att bo med dig är en gåta.

Du är det bästa som har hänt mig och jag släpper dig aldrig
oavsett vad det är för motgång vi har och jag hoppas du känner likadant,
trots att vi inte är tillsammans känner jag så här och att vi har en framtid tillsammans.

080502, för alltid i mitt hjärta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0