Fredag

Bloggnyllet in action !

Idag har man sovit och tagit det chill.

Ja, nu harm an ju fixat Spotify också. Dock hade jag det för mer än 1 år sedan,
men jag sa då att det sög och allt sånt där. jag tycker dock att det duger som reserv
till den musik man har på burken om man ej orkar gå in i alla mappar och fixa spellistan.

Ikväll blir det att dra till Jocke. Vi ska käka pizza, dricka kaffe, spela, prata osv.
Vi ses inte ofta eftersom han jobbar mycket och städar hemma rätt mycket.
Det ska bli kul att vara med honom.

Frågan är bara vad i helvete ska man göra efter det?- Jag menar jag kommer hem runt 10.
Får se om någon kan göra något, men det får vi nog se då =)

ha en bra Fredag nu, gott folk!


Och nej vi pussas inte, menat som att vi ska göra det.

Kommentarer
Postat av: TH

HAH gaystjärtar :D

2009-10-16 @ 16:07:32
Postat av: DL

haha

2009-10-16 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0