Tisdag

Idag har man sovit och funderat kring det mesta.
Jag hark ommit fram till att jag har så passm ycket pengar, så att jag kan åka till London
nästa höst och det gör mig lite gladare. Dessutom har jag kommit fram till att gå inför att
köra bil för att få körkort osv. Sedan har jag kommit fram till hur och när jag ska köpa en ny tv :)

Jag hoppas dock att man har mer träningar än 1 träning varje vecka i IK Waria.
Sedan hoppas jag på att man kan få må bra igen med dig sockertopp, hihi.
Mot bättre tider nu. Hoppas gud visar mig vägen. haha!

Ha en bra Tisdag nu alla pojkar och flickor därute =)

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Tomas

Det är rätt, lita på Cesc! :)



Nejvars, men seriöst, det är bara att ösa på och leva livet!



Säger som Ronny Eriksson: "Stå på dig, annars gör nån annan de´"

2009-11-18 @ 00:14:52
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: Davve

Haha alltid litar jag på Cesc :D



Men du borde följa med till London ;D

2009-11-18 @ 00:22:36
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0