Söndag

Kom hem nyss!

Idag åkte jag buss till Söderköping kl 14.11, för att vara med Malin.
Vi började med att mata hennes firrar på Facebook och parade 2 st med varandra.
Efter det åt hon rester av Thai mat som var gott faktiskt, sedan begick vi oss till vardagsrummet
för att se "Love actually" som är en Brittisk komedi/romantik film och den var bra.
Efter 2 timmar av att se på film, så gick jag till Pizzerian och köpte hem en Vesuvio med läsk.
Det var lika gott som alltid med Vesuvio därifrån och efter det blev det att lira lite Guitar Hero.
Det var verkligen längesedan jag spelade det alltså, men det gick väl hyffsat i alla fall och Malin
var ju lika bra som vanligt. Jag vill också spela på Medium och jag tror jag ska börja lira på den
nivån med min moder framöver, haha.
Hoppas ni hade en bra söndag gott folk, ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Malin

"begick" vi till vardagsrummet var ju lätt det sötaste ordet idag ;) Men det var en bra dag :)

2009-11-01 @ 23:43:10
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: David

haha, tyst Malin :) jo en fin dag =)

2009-11-01 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0