Söndag

Idag åkte jag från Malin vid 16-20 tiden och sedan dess har jag duschat, ätit och spelat FM10.
Jag ska dra mig och se Inter - Roma ikväll och nu hoppas vi på Inter !:D

Just ja DIF spelar ju mot Assyriska om att gå upp till allsvenskan eller inte och Dif torska första
matchen med 2-0 och idag blev det 2-0 DIF. Det är förlängning nu så DIF kom igen !!!

Igår spelade ju Arsenal hemma mot Wolves och det blev seger med 4-1 :D
Nu ligger Arsenal 2:a i ligan efter Chelsea efter att de har vunnit mot United idag.

real Madrid vann igår med nöd och näppe efter 2-3 vinsten mot Athlético Madrid.
Visserligen ledde vi med 0-3, men Ramos drog på sig rött kort och de gjorde 2 mål på 2 min.

Bra fotbollshelg med en bra helg med Mallan (Pebels).
Kan inte bli så mycket bättre, tack för en bra helg :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0