Måndag

Malin var här förut och vi såg på 2 och en halv män som vanligt, mycket trevligt =)
Hon åkte vid 5 tiden och nu efter det har jag ätit lite mat. Det fick bli ägg, korv och stekt potatis.

Nu vid 6 tiden ska jag träna och jag måste börja med det nu varannan dag.
Jag måste börja må bättre helt enkelt och det gör jag med träningen och hur mitt sociala liv är.

Jag hoppas också att Fotbollsträningarna ska börja igen. Man känner ett himla sug efter
fotbollen alltså. Längtar tills man kör lite inomhus cuper och får göra några mål :)

Ikväll blire att plugga lite inför Historia provet på onsdag. Håll tummarna för mig.
Hoppas ni får en bra kväll, ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: TH

hoppas du får en bra kväll du med kompis, synd att ja e sjuk för annars kunde du kommit :)

2009-11-02 @ 21:52:41
Postat av: Davve

Bara att du kryar på dig =)

2009-11-02 @ 22:22:29
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0