Måndag

Idag var det sista dagen som jag fick se Malin. Hon ska till Gran Canaria och Bryssel.
Hoppas du får det kul därnere och att det blir något att minnas för dig. Jag kommer sakna dig...
Jag önskar dock att jag fick följa med och ha kul i dessa tuffa tider också, men men.

Idag började jag min första inomhusträning med Waria och jag måste säga att det var bra
tempo på träningen trots att vi är ett Div 6 lag. Komiskt nog var det bara en timma, men
man är halft slut alltså efter ett sådant intensivt pass med styrketräning inblandat :)

Nu ska jag lägga mig i ett skönt bad och efter att jag har badat ska jag bara ta det lugnt
med morgonrocken. Jag ska tanka ner filmer, musik och ett spel. Jag måste ju fördriva min
lediga tid i veckan nu när Malin åker iväg och jag kanske inte är med vänner varje dag.

Hoppas ni har haft en bra dag och håll utkik nu i veckan.

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Riktigt nice med fotboll igen, du va bra idag btw :)

2009-11-24 @ 01:43:53
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/
Postat av: Davve

Tack, det var du också =)

2009-11-24 @ 01:54:48
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0