Lördag

Idag så har jag sovit till 14.10 för då ringde malin :P

Det var skönt att sova ut för nu känner jag mig mer pigg och hungrig dessvärre.
Jag ska väl käka mat snart och sedan klä på mig kläder.

Ikväll ska jag vara med Malin. Jag antar att vi ska se 1 eller 2 filmer och sedan se på
Two and a half men som vi alltid gör hemma hos mig. Sedan ska jag försöka övertala
henne att se Argentina - Spanien, men jag lär inte lyckas med det haha :D

Jag hoppas ni får en bra lördag och så får ni läsa min blogg imorgon.

Ciao !



Kommentarer
Postat av: Tomas

Haha, du är ju t o m värre fotbollsnörd än jag ju;)

2009-11-14 @ 16:34:50
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: Davve

Haha, klart jag har fotboll i blodet.

Fotbollen har varit mitt liv i 13 år alltså innan jag slutade lira och sedan började igen.

2009-11-14 @ 16:40:35
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0