Lördag

Idag åker jag till Malin vid 4 tiden och kanske stannar hos henne till imorgon. Om inte, så kommer
jag hem ikväll och då ska jag väl nörda FM10 som alltid och se Fotbollsmatchen.
Som sagt vi får se hur allt blir om ikväll osv.

Jag och Malin kommer antagligen se film och bara ta det lugnt antar jag som vi brukar göra.
Det blir alltid en Beck film vi ser, men om jag stannar ikväll ska vi se en Kanadensisk
Kriminal/Drama film som är från år 2007. Hoppas den kan vara bra i alla fall.

Jag hoppas Real Madrid vinner mot Athlético Madrid ikväll. Visa allt folk att Real Madrid
är störst i Madrid och att vi kan hota äckliga Barcelona denna säsongen.

Hoppas ni får en bra dag, ciao !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0