Champions league

Idag har jag sätt på 2 matcher kan man säga =)

CSKA Moskva 2-1 Wolfsburg


Jag blev imponerad av Benaglio i Wolfsburgs mål som räddade många chanser
som CSKA hade och de borde ha i alla fall vunnit med 3-1. Dessutom så borde
Arsenal köpa CSKA:s Krasic som Högermittfältare för den killen ägde på deras
högerkant och hans mål ska vi inte snacka om, helvete säger jag bara :)


Real Madrid 1-0 Zurich

Higuaín gjorde målet för Madrid och Káka stod för framspelningen.
Káka gjorde en himla bra match och jag tycker att Madrid borde ha gjort
några fler mål, men men att bara ge Zurich ett ksott på mål under hela matchen är
ändå imponerad med tanke på att det brukar vara snängdörrar i Madrids försvar.

Fast det laget som imponerad mest på mig denna kväll var ju ändå
Bordeaux från Frankrike som redan var klara för avancemang och ändå går
ut och vinner med 2-0 mot Juventus. Där snackar vi om ett starkt lag.


Härlig fotbollskväll och det kommer mer sådana denna veckan för då blir det
match referat om de 3 stora matcherna på Söndag!


Ha det göttans nu gott folk =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0