Tisdag

Haj Haj 

Då har jag vaknat för ett tag sen och har duschat, snackat med Jocke och fått reda på en sak som gör mig redit förbannad men men livet är ju tillför att göra en arg, ledsen, lycklig osv så är van xD ska strax käka frulle och sen halsa Jägern jag har kvar eftersom min hals är fucked up och vill bota skiten på något sätt :D Jag har inte hunnit uppdatera nu på ett tag eftersom jag har partat, varit med vänner och blivit sjuk. Tack älskling för föskylningen och den hemska hostan. Jag älskar dig ändå :) Man får fan hoppas på att man är frisk till Midsommar, så man kan ha kul ute i skärgården i 2 dagar med Flickan och hennes släktingar :) Jag kommer uppdatera igen antingen på fredag om jag fortfarande är sjuk eller på måndag efter midsommar och firandet av kussen min :D 
hare gött nu era mongon och skål på er !! 



så ser man ut när man är sjuk haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0