Midsommar helgen

Tjena Tjena

Jag vet att jag är lite efter men så äre när man har annat att göra osv. I Fredags åkte jag, Malin och hennes mor ut till deras släkt i Rövik som är ute i skärgården och det var mysigt och trevligt. Med mycket dricka hihi :) sen vare stundvis bra väder. Det ända vi gjorde var att prata och dricka i stort sätt förutom när vi åt käk haha :D 

I lördags så vakna vi upp, åt frukost, sedan gick jag och Malin ner, och gick vid havet innan vi skulle äta tacos och efter det så drack vi, spela kort och prata. Ruskigt kul va det iaf :) hihi

Hoppas nästa Midsommar blir lika rolig och trevlig :)  

Pierre kommer imorgon och då blire att ta bilder och shit så då lär jag uppdatera en hel del hejdå på er :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0