Tisdag

Tja Tja Bloggnyllet in action

Idag så har jag städat golvet, soffbordet torka rent pS3 och ska gå på TVn snart haha vilken städare man är ibland höhö. Jag har kollat lite på Soffbord om va det finns för erbjudanden på Jysk och Ikea. Jag kom fram till att jag ska till Ikea om någon/några veckor och köpa ett mindre soffbord än det jag har för det är rätt så maffigt. Så det blir ett Soffbord för 200 kr och är 90 cm långt och det jag har är 120 eller mer. Det ska vara ett svart också så det matchar skrivbordet, hyllan, tvn osv, haha...vilken inredare jag känner mig efter allt pyssel med rummet xD Lägger upp en bild på Soffbordet så får ni väl tycka och tänka hur bäst ni vill om det :) 


duger det eller?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var riktigt snyggt det med och kommer passa bra ihop med allt annat :) Oh, min lilla hemmafru ;)<3

2009-07-07 @ 18:14:46
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0