Söndag

Tja Tja Bloggnyllet in action =)

Idag så har jag varit med Malin, vi såg på Beck - Gamen och den va rätt bra eller, aa... alla beck är ju bra så :)  Efter den filmen så åkte jag hem. Jag åt och fixa mig inför fotbollen med Tobbe, Smurre & Coffe. Jag vann 4 gånger på Himmel & Helvete då haha STATUS xD näe men känns bra att man har skillsen kvar sen IFK tiden och Smedby tiden :) Det kommer några bilder strax när vi lira och sådär :) Nästa helg så fyller brorsan 16 och han kanske blir ner supt av mig och kussen haha :D Det kommer naturligtvis bilder så blir en uppdatering nästa söndag ^^ Men jag kanske får något fnatt i veckan så håll utkik. Ciao Ciao :)










Kommentarer
Postat av: Malin

Söt sista bilden var då min lila groda ;)<3<3

2009-07-12 @ 22:02:22
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0