Nyköping

Bloggnyllet in Action 

Jag var hos Pierre i Nyköping i fredags till igår och det var minst sagt kul haha killen är för skön tycker jag iaf =) I alla fall han är en man alltid har kul med och snackar på som 2 radio nissar xD Vi spela Fifa 08 på PS2 dock men det va kul som fan speciellt när båda drack och kom in i spelet mer och mer , fy fan  vi har ett grymt lag nu faktiskt hihi :) haha måste berätta att han satt på toa och krämde ut aa ni vet och han decka samtidigt hahaha precis efter att jag hade fotat han, så det kommer snart en bild på han och sådär =p sen efter han decka där så gick han i rummet och han orka inte dra av sig byxorna så han la sig rätt ner i sängen med kläderna på och byxorna ner till knäna bara hahahaha sjukaste stilen fan men kul vare. Jag ville ta bild och borde ha gjort det då med men men är man blond så är man :) men nu har jag skrivit klart, ciao ciao !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0