Måndag

HALA HALA

Idag så köpte jag en hylla till rummet eftersom jag hade så många prylar på soffbordet och under. Måste säga att det blev stiligt och mycket bra, så slipper jag ju alla prylar ligga överallt också haha :) kommer en bild på det sen när jag har skrivit klart och sådär. I alla fall så var jag med Malin och myste, kolla film, serie som vanligt :)  fy fan va kär man kan vara efter 14 månader, det känns lite galet och tokigt på samma gång, hihi. jag Träna lite också det va längesen kände jag haha men en Gainomax efter träning gör att det är så himla värt det , mums. 









så blev resultatet iaf :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det sägs ju att kärleken ska avta och inte alls vara som den var i början av ett förhållande, när det gått ett bra tag. Det är ingenting jag har märkt av. Jag blir bara mer kär för varje dag som går. Älskar dig hjärtat!<3 Btw, så blev det riktigt snyggt :)

2009-07-07 @ 18:13:18
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0