Måndag

Bloggnyllet in action

Idag så var jag och Malin nere och skulle fixa tatueringstiden men då hade de flyttat fram sina tider till 14.00 istället för 13.00 :/ så får gå ner någon annan dag denna vecka :) Efter det så käka jag pizza och hon en kebab höhö kalla oss feta men så ären är man har gått 1 timme i onödan :P I alla fall efter det så såg vi på The Haunting in Connecticut och den filmen rekommenderar jag starkt =)  Kommer en bild på den filmen strax =) efter filmen så myste vi och lyssna på Top Tec och han gör klockren musik :) Efter att hon åkte så har jag lirat CZ med brorsan och tränat och ska njuta snart av min Gainomax, mums. Ikväll blire att ta det lugnt och nörda spel som fan hihi (a).....Ciao!! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är så stolt över dig min lilla bloggare :D filmen var bra men du är ännu bättre (A) älskar dig hjärtat! <3<3 :)

2009-07-13 @ 20:04:17
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0