Lördag

Tja Tja

Jag vet att jag borde uppdatera bloggen mer, men men om man har ett liv så har man =p aja jag har helt enkelt haft så mycket förm ig under hela veckan jag har hunnit med massor och sådär. Nästan så man känner att det är skönt att vara hemma en hel Lördag dag/kväll/natt och bara ta det lugnt och hinna hare chill med musik och spel (a) Jag kan iaf berätta att jag har varit med Pierre, Malin och Julia i torsdags och det va trevligt och man blev ganska så dragen vid 1-2 tiden, haha, eller vad säger du Pierre?:D det va iaf min och Malins 14 månadersdag i torsdags. Jag vet att du hade tänkt dig annat än det där men hoppas du tyckte att det var kul ändå (a) Dessutom kommer det fler månadsdagar hihi och du ska bara veta min överraskning till någon månadsdag ;) haha kommeri nte säga va det är ändå så försök inte när vi ses =p Igår så var jag hos Malin och sov där till idag och det var mycket mysigt :) Vi såg 2 filmer och svulla lite chips med dipp. Idag så har jag bara kopplat av och känt att man kan tarel ugnt för sig själv :) Imorgon så ska jag och Malin hitta en stil till mina siffror som jag ska tatuera in på underarmen så jag kan boka tid på min 20 årsdag :D längtar redan tills jag har den alltså hihi :) aja nu ska ni få se ett par bilder som är från i torsdags ha en trevlig helg, ciao !!! :D






Pierre och älsklingen min :)




Pierre & Jag :)




P, D & M




haha måste ju ha lite kul med :)




Julia och mamma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0