Tisdag

Idag sov man till 3 tiden och set var så jäkla skönt alltså.
Vad har man gjort sen dess då, hm inte ett skit känns det som. Jag har sätt
snön falla fint från himmelen, spelat CZ med brorsan, druckit varm oboy och
spelat FM10 med Aston Villa och jag ligger 1:a med dem, yeah RESPEKT.

Jag ska väl fortsätta lira med Aston Villa efter att man har ätit korv med bröd.
Tror jag är beroende av FM och FIFA alltså haha. Dock är det kul som fan
och det bästa med det är att polarna spelar det också då kan man ju lira med
varandra. när man ses ett gäng och förkrökar innan utgång osv ;)

Ha de bra nu alla och ha en bra vecka.

Ciao !






Kommentarer
Postat av: Tobbe

Davve det e ju inge kul när du bara slår sönder tv-apparater hit & dit på förkrökning HAHA :D

2009-12-16 @ 00:55:10
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/
Postat av: Davve

Det tycker du ju visst :D



Men det där är bara en engångsgrej tro mig. Aldrig att jag slår på den när jag har en 42 tummare i rummet ;)

2009-12-16 @ 04:53:41
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0