Tänker på dig hela tiden

Jag har försökt sova nu och så här är det varje kväll.
Eftersom jag har förlorat världens bästa och underbaraste flickan som finns
så kan jag inte sova och min kropp/hjärna känner av det hela tiden.
Jag tänker på dig hela tiden och orkar snart inte med det här mer. Jag kan inte
sova fören sent och när jag vaknar så kan jag knappt äta längre.

Nu kommer du tro att jag vill ha din uppmärskamhet och att du ska tycka synd om mig.
Jag vet att du inte tycker synd om mig, men jag kan ju alltid hoppas att du bryr dig om mig
och hoppas att jag ska må bra fast vi inte är tillsammans eller vänner. Det ända jag vet
är att jag inte vill förlora dig och det har tagit knäcken på mig.

Jag önskar att vi kan prata normalt igen och kanske kan umgås som vänner.
För att du var en bästa vän för mig och en syster för mig. Jag vill inte förlora det,
jag vill kunna prata med dig när jag mår dåligt, för att du får mig alltid att må bättre.

Jag vill bara vara glad igen och kunna prata med dig.
Jag hoppas du inte får dåligt samvete eller något för det är jag inte ute efter.

Det var allt för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0