Söndag

Idag märks det att det är söndag.

Man är seg, trött, undrar varför man ska gå upp ur sängen när man vet att
söndagar suger och kan dra sig i häcken. De flesta dissar en på sms hela dagen
och man undrar liksom varför just på söndagar?:S

Tror det är så här 3:e söndagen i rad som man blir dissad en hel dag på sms.
Aja skönt att sova hela dagen och bara ta det lugnt. Blir att sova tidigt ikväll också.

Imorgon blir det stan och köpa julklappar sedan på kvällen ska jag ut och springa.
Det ska bli skönt med en springtur dock lär jag nästintill dö, men det är en annan sak.

Jag hoppas ni har en bättre söndag än vad jag har/haft.
Ha det bra nu. Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0