Söndag

Denna dag sov man ungefär till halv 3, jäkligt skönt ska tilläggas =)
Sedan käkade man frulle, fixade sig och så kom Smurre med bilen
spm vi åkte med till honom för att lira COD och NHL.

Cod Warfare 2 är ett redigt soft spel alltså. Jag tror jag ska köpa det och FIFA10
då jag köper min kära TV när det är mellandagsrea, hihi.

Efter att man lirade en hel del, så såg vi på Fotbollskanalen - Europa.
Då man fick se sina lag om hur de spelade i helgen =)

Arsenal vann ju borta på Anfield mot Liverpool, Inter spelade lika mot Atalanta och
Real Madrid vann borta på Mestalla mot Valencia. Jag är nöjd med Arsenal och Madrids
resultat, eftersom de möter bra lag på bortaplan dessutom. Inters kryss mot Atalanta är
ändå rätt okej om man tänker så att alla topplagen i Italien torskade förutom just Inter.

Hoppas eran söndag har varit lika bra som min och ha det bra nu.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: TH

aa fyfan vad skönt att Arsenal vände 1-0 till 1-2. Sen ska ju tilläggas att Arsenal saknade spelare som: v.Persie, Bendtner, Rosicky,Eboue,Clichy. Riktigt starkt! :)

2009-12-14 @ 13:21:28
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var säkert inte bara dem där spelare de saknade =p

2009-12-14 @ 15:28:22
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0